تصویر فیزیوتراپی در منزل مرزداران | مرکز توانبخشی مادرhttps://clinicmadar.com/
تصویر فیزیوتراپی در منزل مرزداران | مرکز توانبخشی مادر

فیزیوتراپی در منزل مرزداران | مرکز توانبخشی مادر

مرزداران یکی از مناطق سطح بالای شهر تهران بوده که ساکنین آن می تواند از خدمات VIP مرکز توانبخشی مادر استفاده کرده و سلامتی خود را دوباره به دست آورند.

فیزیوتراپی در منزل مرزداران برای چه افرادی مناسب است؟

فیزیوتراپی در منزل مرزدران مناسب افرادیست که ساکن منطقه مرزداران هستند؛ با توجه به سطح منطقه مرزداران، زمان برای این افراد مساله ای بسیار مهم بود و همچنین دریافت خدمات VIP جزو اولویت های افراد این منطقه می باشد. خوشبختانه مرکز توانبخشی مادر امکان فراهم نمودن خدمات VIP توانبخشی در منزل برای بیماران عزیز ساکن این منطقه را ایجاد کرده است.

از مهمترین ویژگی خدمات فیزیوتراپی در منزل مرزداران می توان به این نکته اشاره کرد که متخصص فیزیوتراپی اعزام شده به منزل بیمار ساکن منطقه مرزداران، در طول زمان درمان بیمار کاملا در اختیار بیمار بوده و برخلاف کلینیک های فیزیوتراپی که به طور معمول متخصص فیزیوتراپی مقیم آن کلینیک چندین بیمار را به طور همزمان ویزیت می کند، تنها به بیمار شما توجه کرده و با انسجام فکری و بهره وری بیشتری اقدام به درمان بیمار شما می کند.

فیزیوتراپی در منزل مرزداران شامل چه خدماتی می باشد؟

خدمات فیزیوتراپی در منزل مرزداران شامل خدمات زیر است:

1- فیزیوتراپی کمر ( انواع کمردرد، درد سیاتیک، جراحی های ستون فقرات کمری )

2- فیزیوتراپی گردن ( انواع درد گردن، گرفتگی های عضلانی و جراحی های ستون فقرات گردنی )

3- فیزیوتراپی شکستگی ها ( فیزیوتراپی و توانبخشی انواع شکستگی ها شامل شکستگی دست، شکستگی آرنج، شکستگی بازو، شکستگی ران، شکستگی ساق پا و شکستگی مچ پا )

4- درمان درد مفاصل ( زانو درد، مچ درد، شانه درد و... )

5- فیزیوتراپی سکته مغزی

6- فیزیوتراپی بیماری های مغزی ( فیزیوتراپی پارکینسون، فیزیوتراپی ام اس، فیزیوتراپی آلزایمر، فیزیوتراپی مشکلات تعادلی و... )

7- فیزیوتراپی بعد از جراحی ( جراحی مغز، جراحی زانو، جراحی کمر، جراحی مچ پا و... )

8- و سایر بیماری هایی که برای درمان و یا تکمیل درمان خود نیازمند خدمات فیزیوتراپی هستند.

روش درمان فیزیوتراپیست ها برای فیزیوتراپی در منزل مرزداران چیست؟

بسته به شرایط جسمی و نیاز بیمار و همچنین نوع بیماری، ممکن است روش های درمانی متعددی توسط فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی مادر استفاده شود.

برای اطلاع از روش های درمانی فییوتراپی می توانید مقاله مربوطه (بر روی متن بنفش کلیک کنید) را مطالعه کنیو و یا با ما تماس حاصل فرمائید.

فیزیوتراپی در منزل مرزداران مناسب چه گروه سنی است؟

مرکز توانبخشی مادر امکان پذیرش بیماران منطقه مرزداران در تمامی گروه سنین ایجاد کرده است.

هزینه فیزیوتراپی در منزل مرزداران به چه صورت است؟

هزینه فیزیوتراپی در منزل طبق مصوبه نظام پزشکی تهران می باشد. با این حال با توجه به طولانی بودن نیاز برخی بیماران به خدمات فیزیوتراپی در منزل، برای رفاه حال بیماران تخفیفی در نظر گرفته شده که می توانید با تماس با ما از جزئیات آن مطلع شوید.

فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی مادر چه مدرکی دارند؟

تمامی فیزیوتراپیست های مرکز توانبخشی مادر دانش آموختگان دانشگاه های علوم پزشکی مطرح کشور می باشند که با وسواس بسیار زیادی گزینش شده و از میان آنها بهترین ها انتخاب شده اند.

با سلام ممنون از فیزیوتراپی عالی در منزل مرزداران موفق باشید.

سلام سپاس از لطف شما